HAPPYFACE PÅ ATT JAG ÄR LYCKLIG!

Heej sötnosar! :)

Ja jag är faktiskt lycklig.
Allt är bara så bra nu, bortsätt från magen men den skiter vi i! :D
Jag har världens bästa Linnea, världens bästa William, helt underbara vänner, handbollen är super rolig, jag ska spela match på söndag och jag är bara så fruktansvärt glad!

Men jag längtar som ett as till sommaren. Slippa tänka på att klä på sig varmt, kunna vara på beachen med kompisarna hela dagarna, åka till havet, åka båt äta, massa glass, sola, grillpartyn och massa annat mysigt! Saknar asså!

Nu ska jag snart lägga mig och läsa om Franska revolutionen, har läxförhör på det imon. Och eftersom jag inte har pluggat på so:n någon gång på höst terminen känner jag mig rätt skylldig att göra det nu xd
Så vi hörs, sov gott när ni än ska sova för ni hör troligen inte av mig mer idag.
Ta hand om er !


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag är också rätt så lycklig (a)

2010-01-23 @ 17:27:08
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0