Helgplanering.

Heeej igen!

Jag ser fram emot helgen, speciellt lördag. Därför ger jag er mina planer för helgen ;D

Fredag kväll: Träffar Linnea och vi kanske träffar lite andra friends. Inget märkvärdigt.
Lördag: Åker in rätt tidigt till Alingsås med mamma och Linnea. Ska till Hårverket och klippa och färga håret, ljust ljust ljust! Efter det hyr jag och Linnea några filmer och sen tar vi tåget ner till Allum. Ska kolla upp prao platser där. Sen åker vi vidare in till Göteborg och shoppar och köper löshår (har sålt mitt andra till Hanna). Efter en dag på stan åker vi hem till mig eller Linnea, inte bestämt än, så kommer William och hans kompis till oss och har mys och tittar på filmerna som vi hyrt tidigare på dagen! Ska fresten möta upp Linneas kusin i stan och köpa en kanyl nål. Så på kvällen sen gör vi ett nytt försök att pierca hennes navel. Hoppas det går bättre nu när vi har ne riktig nål xd
Söndag: Skulle egentligen spelat match men eftersom jag inte tränade idag får jag inte vara med att spela match. Så jag ska försöka få med Linnea till K*****g och shoppa massa smink. Så fruktansvärt billigt där. Men det är klart, stöldgods hela alltet. Men care det är inte jag som har stulit det.

Nu ska jag gå ner i duschen och göra hårinpacking och raka benen (y)
Sen ska jag kolla på Robinson. Hahaha vet inte varför jag följer det? Bara något jag alltid har gjort.

Sköt om er. Kanske blir ett inlägg senare? Lovar inget!

LINNEA NÄR DU LÄSER DETTA (för det vet jag att du gör), DRA ETT SMS TILL MIG DIREKT!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: WILLIE

me like lördag:D<3

2010-01-28 @ 19:34:36
Postat av: iamhelen

finfin header

2010-01-28 @ 19:59:45
URL: http://iamhelen.blogg.se/
Postat av: hannah

hej, söt blogg!

har du något tips på en bra foundation?

2010-01-28 @ 20:57:07
URL: http://shoesbagsnboys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0