HUBBA BUBBA LÄPPAR?

Hej alla läsare :D

Idag har jag varit med Linnea på hökökärn och åkt skridskor. Det gick väl sådär xd Åker snett med fötterna så det gör bara ont! Jag va inte så bra klädd och blev på dåligt humör när jag fick frost i håret :@
Gick hem och drack varm choklad med marshmellows, betydligt mycket bättre!
Ska snart jobba med matte, måste ha bra betyg denna terminen, då får jag ett guldpass till Liseberg och en resa till Egypten, och bra betyg förståss!

Pappa va lite dum mot mig igår, jag hade mitt nya läppglans på läpparna, så säger han " Frida va fan har du på läpparna, ätit för mycket hubba bubba? " ppft tyket!

Förövrigt är jag lite sugen på denna rosetten att ha i håret? Tycks? :)



Ni får en bild på mitt nya navelsmycke också :D





Kommentarer
Postat av: broder<3

älskar magen :D <3

2010-01-15 @ 15:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0