Jag är tillbaka babes ;)

Hejsan :)
Jag vet att jag inte har bloggat på två dagar. Förlåt förlåt förlåt.
Helt enkelt inte haft tid, skolan har börjat, jag har tränat, pluggat osv.
Det blir mindre bloggande nu när skolan är igång igen. Viktigare saker att stå i då xd
Men jag ska försöka med att slänga in ett inlägg varje dag, det lovar jag ;)
Jag har nu fått ett pullver jag ska dricka för magen, och det bubblar i ryggen på mig nu och jag mår illa xd Biverkningar? :s

Har inte jätte mycket att berätta, skolan är bra och faktiskt rolig.
Jag är kär i en kille.
Jag har världens bästa vänner och världens bästa handbollslag.

Sen finns det inte mycket mer att berätta? xd

Bloggar imon, kanske senare, men skulle inte tro de xd

Sovmorgon till 10.15 imon = SKÖNT!

Ta hand om varandra!


Kommentarer
Postat av: kissmyassssssss

är du kär i william carlens?

har ni haft säääx?

2010-01-14 @ 15:49:49
URL: http://tjooooo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0