Jag har blivit besatt!

Ja det är sant, jag har blivit besatt av en blogg. Och det är inte ofta det händer!
En blogg som ingen annan, 15 år och tvillingmamma heter bloggen.
Det är en tjej, som nu är 16 år som bloggar om sitt liv som tvillingmamma. Hon fick sina barn när hon va 15 år med sin pojkvän som hon bor ihop med. Sjukt bra blogg.
Jag menar om jag skulle bli gravid nu, så hade jag haft jätte svårt att göra abort! Det blir ju som ett tom rum inom en, men jag hade ändå inte klarat av att ta hand om barnet, jag hade ju missat hela ungdomen om man säger så. Men man kan ju vara lycklig ändå? Men för min egen del så väntar jag nog ett tag xd
Men slutsnackat om mig och tillbaka till bloggen.
Verkligen läsvärd, man blir så insatt i hennes situation och hon skriver väldigt bra och förstående. Lätt min favorit blogg just nu, släng dig i väggen Kissie!

http://ellamarie.blogg.se/

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag visa dig den :)

sjukt bra blogg

2010-01-03 @ 16:20:51
URL: http://julligullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0