Jag lyckas alltid blogga efter 12?

Hejjjj kanske?

Dagen har varit tråkig tråkig tråkig.
Har inte gjort något alls. Bara varit hemma och tagit lugnt. Men det behövdes nog på tanke på vad som hände igår kväll. Tittat på en film, "Sprängaren" tror jag den hette. Rätt bra, gillar den typen av filmer.

Imon ska jag och mamma nog åka till Allum. Hade egentligen hällre gjort det med en kompis. Men hallå?! Om man tar med mamma betalar ju hon + att jag får mer saker :D Hahahha taktik ;)
Nej men jag ska få köpt en ny brun utan sol kräm, lösnaglar, en foundation och ett nytt läppstift, mitt är helt slut och jag är beroende av den ljusrosa färgen! Plus att jag måste ha en ny bh. Brösten växer snabbare än cashen xd Hahah.

Just nu chattar jag med Alexander på msn, garvar en hel del. Varför, jo för att vi båda är tröga?
Kan man alltså se ut som en bimbo och en prinsessa samtidigt? TYDLIGEN! MAHAHHA

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0