Om planerad dag ? :o

Hej alla! :D

Va ju hos frisören, blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Tre timmar för att bli orange och vit i håret :o Njaa inte bra, mamma ska ringa tillbaka och be dom fixa de.
Vi blev klara rätt sent så vi skulle inte hunnit till stan, så vi gör det imon istället.
Så efter jag hade varit på frisören gick jag och Linnea och åt på en resturang. Gott då, äckligt efter.
Hennes pappa hämtade oss sen och körde hem oss till mig.
När vi kom hem fixa vi lite och testade dom nya jeansen som vi har köpt.
Sen kom William och Jonathan? Jonatan? Hur han nu stavas xd
Mysigt, tittade på film och spela SMARTA spelet xd
Efter dom åkte tittade jag och Linnea på "Vi hade iallafall tur med vädret". HAHHAHAHA så jävla kul i biltvätten xd Vi är sämst Linnea xd
Nu är jag iallafall hemma och jag taggar för shopping imon! (y)
Måste hitta något fint till Ebba också, ska på tjejkväll hos henne på fredag. Ska bli jätte roligt :)
Ha en bra kväll/natt allihopa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0