Onsdag blir rubirken?

Hej bloggen !

Idag har jag varit hemma då, haft jävligt ont till och från, just nu är det inget vidare alls.
Jag vaknade iallafall vid 6 tiden av att William ringde, vilket gjorde mig glad! Bättre att vakna till hans röst än väckarklockan! Sen gick jag upp och gjorde mig iordning, men det blev ju ingen skola för min del då.
Så jag satte mig vid datorn och tittade på Paradise hotel. Märker att folk har väldigt olika åskiter om det programet, själv tycker jag det är jätte bra och roligt att titta på, andra tycker det är helt idiotiskt. Hahahah jaja what ever. Webbade med Andreas en bra stund, hade sjukt tråkigt så han fick stå för underhållningen! Tackar för det (y) Sen ringde Linnea och sa att hon mådde dåligt och ville komma hit så vi kunde plugga, så jag ställde mig och lagade mat till henne. Snällt jo jag vet! Blev pastasallad. Börjat på diet (y)
Sen plugga vi , men efter en stund spårade de ur totalt och vi gjorde massa annat. Sen ville jag ha lite luft så vi gick en promenix med vovven. Mysmys.
Nu väntar jag på att mamma och Casper ska komma hem så ska vi äta. Dom köpte pizza men sund som jag blivit tog jag en sallad (y) Duktig flicka nu asså!
Imon blir det förhoppningsvis skola, börjar 10.30 imon så vi åker till skolan runt 10 tiden. Jävligt skönt!
Går upp vid 8 halv 9.
Ha en bra kväll allihopa!
Take care kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0