Plugg på lördag = no life

Hejsan allihopa !
Mina föräldrar har tagit livet ifrån mig typ. Måste sitta hemma och plugga hela dagen! Jävligt roligt!!!
Jag har omprov i matte, algebra och ekvationer på tisdag. Matte prov i procent på onsdag. Hemkunskaps prov i konsumetation eller va fan det heter på torsdag. Hemkunskapen är iallafall okej att plugga till, men matte kan ta sig! Vill träffa kompisar eller shoppa eller träffa Wille eller något. Men då måste man sitta hemma och plugga istället. Men om jag har tur blir jag klar idag så jag kan göra något roligt imon istället. Om jag inte blir godkänd på matteprovet på tisdag vill inte mamma betala för mig hos frisören, hahaha då fick jag panik och satte mig och pluggade direkt när jag hörde det xd
Aja får väl fortsätta nu.
Glömt matteboken i skolan så har bara ett häfte med massa ekvationer, men inget som visar uppställningarna, som jag har glömt av hur man gör. Så om någon kan det kan ni gärna få höra av er till mig eller om ni vet någon bra sida på internet.

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0