Skummbad och BUS.

Hej allihopa !

När jag skrev skummbad och BUS menade jag att jag har tagit mig ett varmt härligt bad och sedan smörjt in kroppen med brun utan sol. För er som inte är så allmänbildade står ju BUS för brun utan sol ;D
Jag har inte varit i skolan idag. Svimmade i morse när jag skulle gå upp för att jag hade så ont i magen. Fick ligga med den varma vetekudden på magen i några timmar. Så jag har varit hemma och vilat och tagit det lungt.
Usch jag fastande med fingret i rakhyveln förut, precis som jag gjorde igår xd Så jag har ett stort hack i tummnageln. Det är inte helt okej!
Just nu mår jag rätt bra efter all frukt jag har ätit men jag är så förbannad. Men jag vet inte på vad :o Mamma tjatar bara massa, kan va de?
Måste städa undan efter mig i badrummet nu -.-'
See ya !


Kommentarer
Postat av: Hanna

aww, va gullig header ^^

2010-01-29 @ 22:40:42
URL: http://moshikitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0