Soft söndag!

Hejsan mina läsare :)

Idag blev jag väckt vid 11 tiden och fick värsta pressen på mig. Pappa ba " ta på dig och sminka dig om du ska göra de, vi åker om en halv timma, vi ska åka och bowla med eld" HHHAAHHA jag fick panik och sprang upp och gjorde mig iordning, men jag hann faktiskt :)
Jag, Casper, Emil och Mattias bowlade medans päronen va på promenad, jag kom tvåa (y) Mattias vann självklart xd Köpte en glass på donken, för jävla gott! Inte ätit glass på två månader eller något, så det var uppskattat!
När jag kom hem la jag mig i ett härligt bad i de så kallade "kungliga" badkaret.
Väldigt, väldigt skönt! Så nu luktar man Versage tvål också (y) De e nice.
Ätit middag nyss också. Stekt fisk och potatismos. Frida gilla (y) Milt för min stackars mage också.

Nu vet jag absolut inte vad jag ska göra? Väntar på att Linnea ska ringa, saknar henne faktiskt.
Klockan 21.00 ska jag kolla på Johan Falk. Någon mer som ska?

Hörs imon eller senare.
Kramar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0