Tisdag en smärtsam dag.

Heeej kära läsare!
Orkade inte blogga igår när jag kom hem ifrån träningen, letade efter en kula till min navelpiercing i 2 timmar!
Varför? Jo för på träningen så lossnade hela navelsmycket, som tur va så lossnade kulan till smycket så att smycket sedan åkte ut! Det kunde ju lika väl vart så att smycket drogs rakt ut så att skinnet hade lossnat!
Smycket hittade jag men inte skruven eller va man kallar det för, så när jag kom hem fick jag leta efter dom andra navelsmyckerna (som mamma hittade efter 2 timmar) så jag kunde ta en kula från något annat smycke, men allt löste sig tillslut. Träningen var förövrigt kul men den gick alldeles för fort! Tur att tiden är lite förlängd iallafall annars hade den varit ännu kortare.

Idag vaknade jag med smärtan i tarmen, blir man besviken eller?
Så jag sov till 12 tiden och sen gick jag upp och åt och satte mig här.
Nu är det lite bättre så det blir troligen träning ikväll ändå!

Jag saknar Wille...

Sköt om er.
Lovelovelove.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0