Torsdag & massor av snö? :o

Hej bloggen!

Torsdag idag som betyder sovmorgon till 10.15. HAHHAHAHAHA och ja man kan väl säga att jag utnyttjade den.
Som vanligt ringde Wille vid 6 och jag vaknade och åt frukost och tittade på film och tog de lite lugnt och lite så. Sen vid 8 tiden hade jag fortfarande inte gått upp, och då hade jag ju hunnit bli jävligt trött igen. Så jag somnade igen. Och vaknar av att Linnea ringer när klockan är 09.45 och säger att dom hämtar mig om 5 minuter. HAHHAHAHAHAH då fick ju jag panik och rusade upp och tog på mig kläderna och satte slarvigt upp håret i en toffs , packade ner sminket och åkte till skolan. HAHHA cp morgon.
Började skoldagen med mentortid. Det va någon tant där som pratade om praon vi ska gå på vecka 9? Och lite om gymnasiet. Efter den lektionen gick Linnea med mig så jag fick sminka mig.
Åt lite mat och gick till EA lektionen. Hade våran gamla lärare som vikarie, fast hon har gått i pansion :o
Spanska efter det och det va ju faktiskt väldigt tråkigt! Inte så ovanligt.
Hemkunskap sedan och jag fick jobba tillsammans med Hannie Pannie (y)
Vi lagade typ panerad fisk och klyftpotatis och någon sweet chili sås. Det va faktiskt gott!
Pratade lite med Louise våran lärare, och hon sa att jag ligger på VG+ i hemkunskap. Det är nis!
Sedan hämtade mamma mig och jag åkte hem.
Jag tränar inte idag häller för jag är förkyld som fan.
Inte tränat på hela veckan så jag får inte spela match på söndag häller :'(

Har kollat lite på Paradise hotel nu på www.tv6.se/play
Lyssnar på musik nu och snackar lite på msn.

Nu har jag inget mer att säga så fortsätt läs bloggen och ha en bra kväll ;D


Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA du fick ditt lilla straff liksom, skoja (a)

Men assa Louise har serriöst DAMP!!!! XD<3

2010-01-28 @ 19:54:20
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0