TRÖTT OCH HUNGRIG.

Godmorgon.

Vaknade först vid 6 eller halv 7 av att William ringde, jag bad han göra det, och bra som han är håller han vad han lovar! Ärligt talat vet jag inte riktigt vad jag snackade om, eller vad han snackade om, minns inte så mycket xd halv sov hela samtalet xd hahah. Jag tror jag sa att jag bakade bullar, vet inte varför men det va iallafall vad jag sa! Hahahhaha men jag säger konstiga saker när jag vaknar, han bara skratta xd

Linnea slagga här och vi har haft grymt roligt.
Men hon åker om 10 minuter. Hon ska in med sin familj till Alingsås och bowla med sina småkusiner :)
Det låter väl trevligt :)
Sen träffas vi nog igen.

Yes jag har knarkat ipren nu för jag har haft så jävla ont i magen, så nu börjar smärtan lätta, så jag ska försöka få i mig lite mat.

Igår va vi barnvakt osv.
Jag får pengarna troligen infört på mitt konto imorgon tror jag. Det blir nis.
Ska snart göra ett besök hos frisören för att färga håret väldigt blondt och toppa håret.
Sen blir det att köpa nytt löshår. Hoppas på något liknande platinablondt :D

Nu ska jag äta jätte gott bröd som mammi har bakat :D

Ta hand om er.


Kommentarer
Postat av: K L A U D I A

Hej! Allt bra med dig? :)

Förlåt för att jag har inte svarat på din komentar innan, men datan har varit sönder så har inte kunnat göra ngt på bloggen. Men nu är jag tillbaka igen :DD



KRAMAR KLAUDIA!

2010-01-05 @ 13:29:31
URL: http://klaudiajasionek.blogg.se/
Postat av: tanya

sv: Okej =) Vad hittar du på idag?=D

2010-01-05 @ 15:30:41
URL: http://tanyaaa.blogg.se/
Postat av: linnehaaa @ bdb

Jag längtar efter att få se dig när du färgat håret, och då ska vi köpa löshår tillsammans :D:D

btw, har haft jätte kul med dig! :D

älskar dej!<3

2010-01-05 @ 22:30:43
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0