Vad är de för mening?

Ärligt talat, ibland måste man göra saker man inte vill. Jag vill inte ha de såhär. Men jag tror det är det bästa för ett tag iallafall, annars kanske det aldrig blir bra, och det är inte det jag vill!
Det funkar inte, att bara bråka hela tiden. Vi har förändrats för mycket. För att jag ska kunna förlåta dina fel behöver jag ett uppehåll. Kan du ge mig de?
Just nu bryter jag kontakten, för ett tag. Visst jag älskar dig Julia Pettersson men just nu funkar det inget vidare mellan oss. Du kan sluta vibba mig på msn, för jag tänker inte svara.
Förlåt men det är detta jag behöver. Du tycker säkert det är dumt att skriva detta i ett blogginlägg. Men ärligt talat bryr jag mig inte. Det är ju så du brukar göra mot mig, du kan få känna hur det känns? Jag mår bara dåligt av allt detta. Det kanske inte blir bra om vi bara fortsätter såhär. Jag hör av mig till dig om ett tag, om jag känner för det. Jag älskar dig kusin.



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack å hej.

2010-01-09 @ 15:42:03
URL: http://julligullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0