Varmchoklad dag!

Hej ni som läser ! :)

Idag har jag varit i skolan, hade sovmorgon till 10.15 men var tvungen att åka med mamma in till Alingsås klockan 8. Hallå palla åka buss? ;s
Satt och tittade på tv på mammas jobb och drack varmchoklad. Vid halv 10 kom Linnea dit så fixa vi mer varm choklad och började gå bort mot skolan. Linnea suger på att hålla en kopp med något i xd HAHHAHAHAH!
När vi kom till skolan hade vi, ja vafan hade vi? Mentorstid kanske?
Sen åt vi lite, hade ea. Hahhahah läraren fick cp på mig Linnea och Moa ! Vadå bara för att jag sjöng FINT!
William matade oss med polkagrisar (a)

Sen hade vi språk men jag och Linnea satt i vilorummet och "jobbade".
Hemkunskap efter det, åkte hem efter halva tiden eller något för att jag hade ont.
Men jag hann äta en nybakad scones och lite varm choklad innan jag åkte.
När vi kom gjorde mamma varmchoklad (HHAHAHA) med marshmellows och tog fram nougatbullar (TJOCKT) så gick vi ut och satte oss i solen och fikade. Mysigt :)

Nu ska jag snart på träning, om magen inte krånglar allt för mycket!

Ha det bra :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHA efter du hade gått började louise tjöta som bara den! fy fan vad hemskt det var HAHAHAHAHAHAHAHA xd<3

2010-01-14 @ 20:55:03
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0