Ysch på vinter!

Kära läsare!

Jag är då för jävla less på vinter, kyla och snö. Okej det räcker nu, vi fick en vit jul tack för det men nu vill jag inte ha mer. Nu ska det blir sommar!

Idag har jag iallafall varit på Allum med mammi. Fick köpt lite saker. Ni får bilder på de i ett annat inlägg sen, när jag har tagit kort på de ;)
När vi va påväg hem från Allum kör mamma ner i diket i backen upp till våran väg, och då får jag jävla cp ryck och skriker typ " åååh kör jag vill hem jag simmar hem " hahahah simmar vet jag inte varför de blev, de va de första som kom ur mig? xd Jag tog mina påsar och gick, hahah varför jag tog med påsarna vet jag inte. Kan säga att jag såg ut som en jävla bitch när jag trippade fram där med mina högklackade skor och alla shopping kassar! Hahahah, men ni som känner mig vet hur mitt humör kan vara xd
När jag kom hem åt jag, men de va blä ;s
Som sagt så gör jag ett inlägg sen med bilder.
Sköt om er ;*


Kommentarer
Postat av: julia

som förra vinter då xd

2010-01-07 @ 16:24:19
URL: http://julligullan.blogg.se/
Postat av: linnehaaa @ bdb

hahahahaahahahaahahahahaahahahahaha jag döööööööör!!! xd

Aa jag håller iaf med dig om att det får räcka med snö nu :)<3

2010-01-07 @ 19:14:28
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0