5 månader...

... tillsammans med min älskade William. En underbar tid. En tid då jag kännt mig lycklig, älskad, betydelsefull och speciell. Det är tack vare honom, han lyfter fram allt postivt. Hjälper mig med allt, finns alltid där. Märker när något är fel utan att jag säger ett ord. Han läser av mig på ett sätt ingen annan kan. Det är skönt att slippa förklara så mycket, han är så förstående. Redan första gången jag såg William i korridoren i skolan i Augusti blev jag som galen. Skojade och sa " han är min ", nu kan jag säga det på allvar, han är faktiskt MIN. Jag föll för utsidan, men när jag märkte hur underbar insidan va fanns det ingen utväg. Jag va totalt såld. Aldrig varit så kär. William jag vill att du ska veta hur underbar du faktiskt är. Det kanske är svårt att ta åt sig utav dom tre orden "du är underbar", men jag önskar verkligen du kan göra det. För jag säger det för att jag menar det. Finner ingen bättre människa än dig älskling. Allt du har gjort för mig betyder oändligt mycket. Vet inte riktigt hur jag ska tacka dig. Du fick mig på benen igen när jag mådde som sämst, tog mig till toppen utav lycka, där jag är nu. Tillsammans med dig. Med världens bästa pojkvän. Där jag alltid vill stanna kvar. Hålla dig hårt i handen livet ut. Jag kan inte se ett liv utan dig, det existerar verkligen inte i min värld. Min värld är du, och utan dig rasar ju den världen. Mitt hjärta slår för dig William. Visst vi bråkar ibland, men det löser sig alltid. Men vi får försöka bättra oss där. Tycker så mycket mer om när allt är bra. Men oftast är det bra. Vill inte snacka om det negativa nu eftersom just nu är allt underbart och jag är lycklig med dig. Varenda sekund med dig i mitt liv är minnsevärd. Jag njuter av all tid vi har tillsammans. Jag hoppas verkligen över hela mitt hjärta att det håller föralltid. Jag är ingenting utan dig. Tänker inte ta ett andetag utan dig, vare sig du vill eller inte. Så vägrar jag. Det är plågsamt för mig att behöva vara ifrån dig. Du är mitt allt. Jag älskar dig så otroligt mycket. Jag offrar mitt liv för dig om jag så måste. Min kärlek till dig är så enorm att jag inte själv kan förstå det! Jag önskar verkligen jag kunde visa för dig hur lycklig och glad jag är för att jag har dig, men det känns omöjligt att visa en så stor lycka. Som du brukar säga, kärlek går inte att beskriva med ord. Och jag märker verkligen det nu när jag skriver detta. I jämförelse med mina känslor för dig är denna texten ingenting. Du är verkligen den jag lever för och den enda som vet allt om mig. Jag vet att du inte sviker mig, jag litar på dig till 110%. Jag litar mer på dig än min familj och mina vänner. Du vet vad du behöver göra när jag inte mår bra, du vet liksom hur du ska få mig på fötter igen. Du har verkligen ett hjärta utav det renaste guldet. Hade jag kunnat skulle jag ge dig hela världen. Ditt leende får mig att rysa. När du tittar mig in i ögonen och säger dom magiska orden " Frida jag älskar dig " så stannar världen upp. Jag ser inget annat än dina vackra grönbruna ögon. Det enda stället jag känner mig riktigt trygg på är i din famn. Att få sova på din arm. Att vakna upp och känna din närhet, det är underbart. Önska alla dagar kunde få börja så. Jag kommer alltid vara dig trogen och kommer aldrig svika dig. Jag lovar att vara ärlig i alla lägen hur jobbigt det än kan vara. Du är inte värd att bli sårad på något sätt. Jag önskar att jag kommer göra dig lycklig. Det skulle vara riktigt stort för mig. Jag hoppas du vet att du kan förtro dig till mig om du behöver prata om något. Och du vet att du alltid kan komma till mig om det är något. Det finns en sak i hela världen jag önskar mig. Och det är ett långt och lyckligt liv med dig William. Föralltid vi älskling. WFCM.
Jag älskar dig över allt annat!
Finns inget bättre än dig. Du är det bästa jag har, det finaste jag har.
Saknar dig så jag spricker snart.
Tillsist, William Carlens, jag älskar dig!<3<3<3





HAHA igga mig okej?



Kommentarer
Postat av: Ebbie

Åhh va fint skrivit Frida. Jag märker verkligen hur lycklig du är med William, hur glad han gör dig och allt. Frida, bara du är glad, lycklig och jag vet att du är trygg och i rätta händer så är jag lugn. Hos honom vet jag att du mår som bäst. Har sagt det förut men jag är så himla lättad över att William kom in i bilden. Du är värd det bästa. Bara du mår bra så spelar der ingen roll hur jag mår eller hur jag har det. Jag älskar dig massa min lillasyster!(L)

2010-07-01 @ 23:05:40
Postat av: Sofia

Riktigt fint skrivet Frida!

Ni är verkligen jättesöta tillsammans :) ni passar perfekt! Och som Ebbis skrev, men ser verkligen hur lycklig du är tillsammans med William.<3

Jag är glad för eran skull.

2010-07-02 @ 01:02:30
Postat av: Julia Larsson

Gud va fint skrivet Frida! Man ser verkligen på er båda att ni älskar varandra! Ni är som menade för varandra! Ni är det perfecta paret! Är så otroliogt glad för eran skull!<3

Älskar dig!<3

2010-07-03 @ 22:18:00
Postat av: Wille<3

:') frida det där va det gulligaste jag läst i hela mitt liv!du är mitt liv och mitt allt!min livsglöd och du är det som gör mej mest lycklig!älskar dej frida carooline magnusson!<33

2010-07-04 @ 21:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0