ÅH ångest!

Va fåfäng jag känner mig! Kommer i perioder jag verkligen inte är nöjd med mig själv, och ibland bryr jag mig inte alls om hur min kropp ser ut osv. Men nu är jag i den där äckliga perioden jag bara vill spy när jag äter. Fick panik när jag ställde mig på vågen häromdagen och hade gått upp 4 hekto. Haha jag vet att det inte är jätte mycket men asså om man gör de då och då så blir det ju flera kilon tillsist? Nej nu orkar jag inte vänta till vi får gymkortet ifrån handbollen till hösten. I veckan ska jag köpa ett gymkort och träna 4-5 gånger i veckan för nu är jag förbannad. Sallad resten av sommaren. Yes...

Inga jobbiga kommentarer som ba, åh frida varför säger du så du är inte tjock osv. Nej jag har inte sagt att jag är tjock så kommentera inte det. Det är inte det som är poängen med detta inlägget. Ville bara skriva ut min ilska lite. Arg på mig själv alltså. På min ångest över en sån här töntig sak. Men jag är tjej, säg en tjej som inte har varit missnöjd med sig själv någon gång? Tror faktiskt inte ni kan hitta någon. Möjligt vis en nyfödd bebis men dom föds ju men ett iq sämre än den dummaste blondinen så ah.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Eller så är det att bebisar har ett jävligt bra iq med tanke på att dom inte håller på så ;)<3

2010-07-05 @ 18:16:52
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0