Åh för varmt!

Seriöst det går verkligen inte att sova.
La mig vid 11 och tittade på film och messa. Och för en timma sen försökte jag väl sova och sådär. Men det är 25 grader inne i mitt rum och jag kan ju gissa att det är betydligt varme under täcket. Varenda fönster på övervåningen är öppet och jag har en fläckt på nattduksbordet som står på. Grejen är den att fläcket har lagg så när den vrider sig knäcker den till så de låter as mycket, typ smäller. Och då kan jag inte sova pga ljudet. Stänger jag av fläcket spyr jag nog av värmeslag. ÅÅÅÅH jobbigt. Säg inte godnatt till mig inatt, önska mig lycka till istället. Det behövs mer.

Hoppas ni andra kan sova bra iallafall.
Fick ett sms av Philip att det finns en kille i denna världen som iallafall gör det. Hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0