Åh Godmorgon...

Jag är as seg. Som vanligt. Men ah det är bara att rycka upp sig och börja kladda ner ansiktet med skit. Ska platta håret också med min kassa plattång som verkligen behövs bytas ut. Har brännt sönder det keramiska på plattorna. Bra jobbat Frida! Aja ska iallafall dra runt 12 ner till Götet. Åh älskar Göteborg, känner mig hemma där. Vill på ett sätt flytta tillbaka, men på ett sätt inte. Vill inte lämna alla här. Men men, jag ska ändå inte flytta någonstans eftersom att mina föräldrar trivs såååå bra här -.- Skönt sen när man börjar gymnasiet och kan vara nere i Göteborg hela dagarna iallafall, och slippa Alingsås. Nu ska jag inte tjata mer, nu måste jag snygga till mig. Kanske hörs innan jag åker annars så hörs vi senare!
Ha en bra dag kära läsare.
Byebye ;D



Haha ooh den gammla bilden. Ni som tycker att den inte är gammal kan fucka sig, för där hade jag inte blekt håret och det gjorde jag i februari så åh, alltså gammal ;D


Kommentarer
Postat av: jenniifer - photography

hej! kikar in och önskar dig en fortsatt fin dag/kväll

kram :)

2010-07-14 @ 15:15:28
URL: http://jenniifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0