Åhus beach handboll 2010!


Jag och Mikaela. Haha ursäkta mitt flin xd

Nadja och Jag:)

Jag och Nadja + as god glass. Min favorit va strawberry cheesecake eller hur det stavas. haha tror William blir förvånad att min favorit glass innehöll jordgubb :o

Nadja och Mikaela :)


HAHAHHA jag och Naddie! :)


Linda, Nadja, Jag och Mikaela! :)

Linda, Nadja och Jag. Stabilt!


Naddie och jag, värsta biffiga :o


Haha ah jag vet tajt as jag har. 28 ;)

Jag , Mikaela och Nadja på plan :)


Laget. Ah kul att man bara ser mitt gula hår. Måste färga de!


HAHAHHA va söt jag är som står och putar ut med magen ! xd


Nadja, jag och Saga. Väääärsta blondinerna.


Jag och Saga !

Jag och Casper. Gött att mitt linne blåste så att jag ser as fet ut :s


Lillebror (a)


Casper och jag när vi va och bada :D


Naww syskonkärlek (a) Casper ser ut att gillar´t!



AHHAHAHAHHA jag bjuder på den bara för att jag själv as garvar åt den!


Lucas och Nadja :)


Pierre, Lucas och Nadja :)


Jag och Nadja på stranden


Nadja, jag, Gustav, Teddy, Pierre och Marcus :)


Haha jag på playan.

Den äckliga fjortis bilden på mig och Nadja för avsluta en helt underbar vecka!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Lucas = SNYGG SNYGG SNYGG SNYGG SNYGG OSV.

HAHA, nej men bilderna var härliga, ser ut att ha vart en bra vecka! :D<3

2010-07-26 @ 23:17:19
URL: http://linnehaaa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Lucas = SNYGG SNYGG SNYGG SNYGG SNYGG OSV.

HAHA, nej men bilderna var härliga, ser ut att ha vart en bra vecka! :D<3

2010-07-26 @ 23:17:27
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0