Ångest över vädret :(

Hej allihopa!
Förlåt för dålig uppdate idag.
Jag och Linnea vaknade vid 12 tiden och då kom Isabella och hälsade på en liten stund. Åt frukost och gjorde oss iordning. Sedan vid halv 3 åkte jag och Linnea med hennes föräldrar in till Alingsås så tog vi tåget ner till Partille och gick till allum. Köpte ett par klackskor och en midje kjol. Skit nöjd verkligen! Åt på Max. Kan inte påstå att det va speciellt gott men det dög. Vid 7 tog vi tåget till Floda så kom Linneas mamma och hämtade oss där. Åkte hem till Linnea och plocka iordning på mina saker, sen kom mamma och hämtade mig. Åkte hem och åt mat och nu sitter vi hela familjen och tittar på film. Miffo heter den xd Mysigt. Har dock väldigt ont i magen. Menmen, det löser väl sig.
När filmen är slut ska jag ner och ta en dusch sen ska jag se på "systrar i jeans 2".

Saknar William skit mycket. Buhu :'(

Lägger upp bilder senare eller imon på skorna och kjolen!

Sköt om er.
Kramar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0