BLÄÄÄÄ...

Hej eller något.
Är as trött och mår svin illa. Vet inte vad det beror på. Antingen att jag inte har ätit någon mat idag eller för att jag är trött. Båda kanske? Aja whatever ni behöver ändå inte bry er eftersom ni inte behöver må dåligt över de. Ska göra lite te nu och äta några skorpor och sätta mig och titta på någon mysig film. Dock är jag så beroende så jag tar med datan så jag kan va på msn. Måste snacka med Linnea om något tydligen och pallar verkligen inte smsa. Tar mycket längre tid att få svar då ju.

Idag va jag iallafall en snabbis i Göteborg med Linnea. Åt en glass och gick och titta lite bara. Hittade inget. Skulle testa en tröja jag och Wille hitta igår men dom fanns bara i xxl på den gina. Åh precis min storlek! Eller inte. Men det ska nog inte vara några problem att hitta den i s eftersom det finns typ tusen Gina Tricot? Åkte med mamma och Casper till Rusta (HAHHAHA) och Linnea köpte dubbel film med båda The Grudge filmerna så vi köpte några bacon snacks typ och coca cola (L) och drog hem till Linnea och tittade på båda filmerna. Så jävla grymma är dom! Sen gick vi upp på hennes rum och lyssnade på lite go musik och tittade i något modemagasin för killar xd Haha typ King tror jag de hette? Bara gubbar ju? Ueewwh.
Åkte hem sedan och tog på mysdressen direkt. Vill ha en ny btw. Helst en rosa, men det finns ju ingenstans. Fast jo, hahaha en från barn kollektionen ifrån ellos. Men det står Pinky på rumpan med diamanter. Hahaha känns kanske lite för bimbo ? Men jag ska ha den! :D

Nu ska jag inte tjata mer, nu ska jag få något i magen och mysa framför en film! Gött!

Imon ska jag till älskling. Tidigt dock :/ Men det blir bara mer tid med honom då så de gör mig inte så mycket :D
Vi hörs.
Puss på er.
Mår inte lika illa längre om ni undrar. Skorpan gjorde susen!
Haha hejdå :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0