Brist på bra rubrik!

Hej allihopa :)
Som ni vet åkte jag och Wille ner till Göteborg. Gick till Avenyn och tittade i lite affärer och sådär. Sedan tittade vi när Hemsjö spelade match. Dom vann. Efter matchen gick vi in till Nordstan och Femman och tittade mer i affärer. Gick och åt på tacobar också. Det va gott :D Åkte hem och bytte om sedan och åkte nästan direkt upp till Alingsås och tränade. Gick hyffsat bra eftersom jag inte har tränat på ett tag. Och det va roligt. Synd att det va så få tjejer bara, mest killar. Små killar dessutom xd William träffade Pierre innan träningen så dom satt och tittade och sådär. Snackade lite med dom efter träningen och sedan åkte jag och mamma och köpte pizza till oss och Casper och pappa. Vägrar egentligen att äta de men de va faktiskt riktigt gott! Nu har jag duschat och sitter och lyssnar på "my first kiss" haha älskar den. William har gått runt och sjungt på den hela dagen. Kanske för att få extra pussar?

Igår kväll tittade vi, eller ah jag på Dear John. William sov xd Grina som fan xd


William idag :)


Jag älskar dig snygging :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0