Buenos días !

Hejsan :)
Idag ska jag träffa Linnea. Ska troligen sova hos henne också. Vi ska typ sola och bada och göra en "hemlig" grej som ni kommer få veta senare. Haha hoppas ni gillar det. Vi lär ju iallafall dö utav skratt! Imon ska jag träffa Ebba. Har inte träffat henne på över två veckor eftersom hon har varit på Mallorca. Så jag tycker det är på tiden att jag får träffa henne! :D

Förövrigt är jag riktigt trött på min bloggdesign! Vill inte ha rosa. Ska kanske ändra idag om jag har tid. Fast det blir nog inatt eftersom jag och Linnea alltid brukar greja med datana (HAHHA heter de så? :o) när vi slaggar.
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite så ska jag träffa Linnyo sen :D
Ha en grym dag i solen! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0