BUT dag. Ingen fattar, just Ebba ;)

Hej :D
Har som ni vet varit med Ebba en liten stund. Sjukt härligt att få träffa tjejen igen!
Inte för att vi gjorde något speciellt. Pratade massor, bakade och promenerade. Men varje stund med min Ebbie är underbar. Har saknat henne så och saknar henne redan. Men när jag kommer hem ifrån Åhus ska vi träffas massor! Önska vi bodde närmre varann så vi kunde träffas lättare. Fick även ett jätte fint armband utav henne som jag antar att hon har köpt i Mallorca :D
Ni ska få en bild. Nu ska jag titta på mitt favorit program som varje eftermiddag xd
Stress!


Tack Ebba! :D


Kommentarer
Postat av: Ebbie

Haha, bara vi som fattar överskriften :D Vi hade en slapp dag idag, eller inte. Vi va ju ute och gick. De va ingen dålig promenad heller. Super dag idag. Varje stund med dig är underbar. Har saknar dig massa och gör nu med. Men när du kommer hem från Åhus, då sjutton :D Ja, tänk om vi hade bott närmare varandra, hade varit så härligt! Men vi kan träffas massa ändå. Mamma har inga problem med att skjutsa ;) Du hade rätt om armbandet, det är från Mallorca. <3

2010-07-13 @ 22:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0