Dålig uppdatering idag...

... beror på att jag har varit med älskling hela dagen :) Kom till han runt 11-12 någon gång. Har bara tagit det lugnt, myst och badat osv. Vid sex tiden åkte vi till Alingsås och åt lite. Sedan gick vi på bio. Eclipse igen. Älskar filmen :o Fast jag älskar William med (a) Känner att jag inte har så jätte mycket att berätta. Dagen har varit fantastiskt bra och allt. Saknar honom redan. Helt sjukt :o

Imorgon kommer Ebba hem ifrån Mallorca. Tycker verkligen det är på tiden. Två veckor har hon varit borta. Inte helt okej ju. Butbut :/

Nu ska jag titta på film och mysa med mig själv (a)
Hörs imorgon när jag och Linnea har varit på gymmet ;)



Saknar bby :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0