Detta kan vara det äckligaste jag har sätt, iallafall det fulaste!


Asså helt seriöst så vill man bara köra ner fingrarna i halsen och kräkas när man ser detta, om man inte gör det sjävlmant. Hur faaaan kan man gå runt sådär? Tycker dom på riktigt att det är snyggt? Vad tror dom? "Åh nu har jag fem ton smink i ansiktet nu får alla kollar bånge dirr när dom ser mig" Hallå nej? Avtändande var ordet! Väx upp flickor. Det där är bara äckligt...

Jag kan erkänna att jag va rätt fjortis när jag gick i 7an. Men långt jag var riktigt långt ifrån detta! Folk vill fortfarande kalla mig fjortis ibland. Men fuck off, jämför mig med dessa tjejer så ska ni se att jag inte är fjortis!

Nej nu ska jag googla på blommor eller något, det gör jag alltid när jag har sätt något äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0