Detta visste du kanske inte om mig...

1. Jag är totalt galen i jorgubbar! Skrev jag det förra gången jag gjorde en sån här kanske?
2. När jag var drygt 1 år tappade min mamma mig i ett sten golv så jag slog i huvudet, det är därför jag är som jag är. SNYGGT JOBBAT MAMMA!
3. Jag skulle aldrig säga "jag älskar dig" till någon utan att mena det fullt ut.
4. Om jag sårar någon annan så sårar det mig själv lika mycket.
5. Jag gillar matte.
6. Blåsbubblor gör mig till 4 år igen. Love it!
7. Coca cola och tuggummi är seriöst knark !
8. Jag är väldigt öppen för att lära känna nya människor.
9. Har jag en åsikt jag vill få sagt, säger jag det och skiter i vad andra ska tycka och står upp för det jag tycker och tänker. Det går man absolut längst på.
10. Jag har helt allvarligt världens bästa pojkvän!
11. Jag är beroende av min mobil. Känner mig naken utan den.
12. Jag tar aldrig av mig mitt w halsband. Det betyder mycket för mig det halsbandet (L)
13. Jag saknar min mormor mer än vad ord någonsin kommer kunna beskriva!
14. Om jag har bestämt mig för att klara något, så klarar jag det.
15. Jag tycker glass är godare än godis, utan tvekan.
16. Jag mår riktigt psykiskt dåligt utav dåligt väder. Har faktiskt ångest över vädret just nu!
17. Jag känner aldrig när jag blir hungrig förän jag darrar i hela kroppen och håller på att spy.
18. Man märker väldigt tydligt på mig när jag har sovit för lite. Jag är riktigt otrevlig då. Världens bitch. Liksom Nobody fucks with frida liksom!
19. Jag kan gå från att vara en ängel till en dryg bitch på en sekund, och tvärttom.
20. Jag har väldigt svårt att förlåta!
21. Vill jag ha något, SKA jag ha det!



Haha goa kinder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0