Detta visste ni inte om mig ;)

1. Stockholmare är sexiga, speciellt den fula dialekten.
2. Russin är det absolut äckligaste som finns!
3. Sjöar är äckliga att bada i. Smuttsigt...
4. Jag tål inte att få ett nej, haha. Måste alltid få min vilja igenom.
5. Jag samlar så snäckor ifrån olika länder.
6. Jag har gått i ballett. haha den ni ;)
7. När jag va liten trodde jag att blondinerna en dag skulle erövra världen. HAHHA typiskt mig?
8. Jag tål inte godis, men äter det ändå.
9. Sova är det värsta jag vet. Typ livrädd att missa något, plus att det är ju roligare att vara vaken?
10. Jag svimmar om jag ser för mycket blod.
11. Det finns inga HELT svenska killar som är riktigt snygga. Det kom jag och Linnea fram till på en mattelektion i våras. Och det är ju faktiskt sant.
12. Jag funderar starkt på att färga håret mörktbrunt eller ljusbrunt med ljusa slingor, haha det va bara Sofia som visste ;)
13. Jag har nästan alltid en tennisboll i handväskan. Hahaha det är fan ingen som vet mer än min mamma. Inte ens Linnea eller William. OOOH nu vet ni det också. Varför jag har de är för att jag gillar att ha en boll i handen eller gå och stuttsa. Tro inte att jag är något jävla freak som springer runt och kastar bollar på folk inne i Nordstan eller så för det är inte så ;) Haha då hade nog mina kompisar också vetat att jag faktiskt har en boll i väskan.
14. Jag har för första gången sen i September fått långa naglar. Wiiho, men dom förstör väl om två veckor när vi är i åhus och spelar handboll. Men men, det är det fan värt!
15. Mina favorit färger är blå och rosa.
16. Jag är mörkrädd.
17. Jag bryr mig inte ifall gör jag bort mig inför folk, det är bara roligt.
18. Jag är väldigt klumpig, snubblar alltid på kullestenarna på Kungsgatan i Alingsås, går ofta in i stolpar, snubblar på mina egna fötter, trillar i trappor, ah ni fattar?
19. Jag älskar att laga mat.
20. Jag tyckte detta va roligt att skriva men nu ska jag sluta :)



Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHA det var kul att läsa XD<3

2010-07-05 @ 18:14:20
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0