Ebbie på g!

Godmorgon :)
Ebba kommer till mig snart. Har inte träffats på jätte länge :( Så det ska bli riktigt roligt :D Får se vad vi hittar på för skoj. Har inte så mycket att skriva om. Känns som jag har bloggtorka. Om ni vet något ni vill att jag ska skriva om mer eller så så får ni gärna tycka till. Tår åt mig av det ni skriver ;) Det är ju trotts allt ni som ska gilla bloggen! Mer mode? Kärlek? Om mig? Handbollen? Ja vad som helst.

Nu ska jag plocka upp på golvet så inte Ebba stryper mig. Haha nejdå hon är snäll! :D
Ha en fantastisk dag!




Kommentarer
Postat av: Ebbie

Haha, vi borde ta nya bilder med oss två. Den ovan är från i Februari :O<3

2010-07-14 @ 16:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0