Fotograferat

Hej bloggläsare :)
Efter middagen åkte familjen ner till Nääs och träffade Eld. Anledningen till att vi åkte dit var för att varje måndag har dom en träff där med massa bilar och motorcyklar. Så vi åkte dit för att jag skulle få fotografera och bara ha lite allmänt mysigt. Fotade massor. Mycket tuffa bilar. Jag är tjej jag borde tycka det där är töntigt? Men det fanns faktiskt flera stycken som var riktigt fina. Köpte en coca cola medans dom andra köpte glass så gick vi på promenad längs sjön där. Super mysigt! Ni ska få lite bilder nu jag tog. Orkar dock inte redigera dom så dom är väl inte toppen fina. Men ah man ser ju hur bilarna ser ut iallafall :D




























HAHAH söt bild mamma tog då :o





Den får avsluta. Hope you like it ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0