FRIDAy :D

Haha hej allihopa :D
Idag har jag varit hos William. Vi gjorde inte så mycket. Båda va nog rätt gosiga idag (a) Tittade på film. The grudge 3. Tycker inte den va lika bra som 1an och 2an. Denna va inte lika äcklig. Men ändå bra :D
Sedan körde dom hem mig vid 4 tiden för jag har haft jätte mycket att göra eftersom vi åker imorgon. Har packat massor. Haha det har jag faktiskt gjort sedan jag kom hem. Fast den senaste timman har jag bara laddat ner massa ny musik som jag ska ladda in i iPoden. Ska snart gå ner och duscha och fixa massa andra saker. Sen ska jag nog bara sätta mig och ta det lugnt. Kanske slå en signal till älskling? Får se. Några avsnitt utav Paradise Hotel och jordgubbs te blir det iallafall!
Fan va jag är sugen på gurka. Känns som jag har varit det hela dagen.

Som ni kanske förstår kommer jag inte uppdatera på en vecka. Hemskt jag vet :(
Ska prata med William och se om han kan vara urgullig och gå in på bloggen på onsdag när jag har spelat färdigt och skriva ett inlägg åt mig så ni vet hur det har gått. Så uppdaterar jag när jag kommer hem igen. Haha men förvänta er inte något inlägg när jag är borta, tror inte William kommer göra det xd

Ah vi hörs kanske senare.
Annars kanske jag hinner uppdatera imon innan jag åker. Det beror på hur tidigt vi åker och hur mycket jag har att göra. Om vi inte hörs, så önskar jag er en kanon vecka!
Pussar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0