Galet varmt!

Hej allihopa!
Det är sjukt varmt. 30 grader är det här. Har legat i poolen nästan hela dagen. Var inne i alingsås och aktiverade mitt bankkort och köpte lite nytt. 1 bh, 2 linnen och 1 tröja. Sedan åkte jag och mamma och handlade massvis utav frukt till min nya diet (y) Ska inte svälta mig själv som jag gjort innan, det är bara bullshit. Farlig dessutom. Jag ska äta vanlig mat osv och istället för att äta godis, glass och kakor så äter jag frukst och nötter. Frukt är ju perfekt nu på sommaren. Det är ju betydligt godare att äta melon, jordgubbar, periska eller något sånt när man är på stranden än typ choklad? uuuweh blir typ äcklad. Så ska jag börja träna lite varje dag. Haha körde styrka igår i 40 minuter och det känns i magen. Är så jävla otränad nu också om jag jämför med förra sommaren xd
Ska kanske dra och träffa Linnea nu och sen ikväll vill mamma att jag följer med dom ner till sjön och äter räker och sånt där med familjen Eld. Men det låter ju mysigt så jag protesterar inte ;)
Vi hörs.
Ha en fortsatt bra dag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0