Godmorgon!

Idag ska jag och Linnea åka och bada. Tror inte jag pallar Lygnared. Inte roligt när man inte blir många, typ inga som kunde hänka ju. Kanske blir Torskabotten istället eller om vi bara drar ner till Ömmern. Nej fyfan det sista tar jag tillbaka, Ömmern är äcklig tycker jag. Ska ringa bryyydden och väcka henne och se vad hon tycker osv.
Egentligen vill jag inget annat än att träffa William , men eftersom det inte går så får jag försöka vara social ändå. Han är typ på cup i Skövde? Fast han kommer hem imon eller nått.

Aja nu ska jag fortsätta knarka min älskade musik.
S.M.S music dunkar i mina högtalare nu. Rätt nice!

Ha en bra dag bitches :*
Läste att detta ska bli den varmaste dagen hitills :o


Jag och kusin :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0