Godmorgon :)

Vill börja med att tacka för dom fina kommentarerna till Ebba och Sofia. Eftersom dom inte bloggar så svarar jag ju inte på kommentarerna eftersom det går inte. Eller det går men då måste jag kommentera min egen blogg osv, det ser lite mobbat ut kanske. Men tack iallafall, jag uppskattar era fina ord tjejer! :)

Nu ska jag och mamma in till stan. Först till banken sen kanske vi tar en glass på stan eller något, mysigt. Längesedan jag gjorde något med mammi. Sen ska jag träffa Linnea. Lite sugen på att dra ner till girlsen i Ingared ikväll. Ah får se vad vi hittar på. Något nice blir det iallafall. Vi hörs senare för nu ska vi åka. Banken stänger tydligen ganska tidigt? Ska till stationen också och ego pixa mig haha fult.
Vi hörs.
Ha en undebar dag i det vackra vädret!
P.s. Använd solkräm. Jag är grillad... d.s.


Nej det syns inte i cam att jag är solbränd ;) Man blir ju typ vit i cam :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0