Godnatt!

Nu ska jag sova. Eller iallafall lägga mig och titta på film. Ska till William ganska tidigt imon. Eller ah runt 10 tiden så jag får ju gå upp 8 om jag ska hinna duscha, äta och fixa mig. Vet inte riktigt vad vi ska göra. Bara ha mys? Kanske bada om det är fint väder? På kvällen ska vi iallafall gå på bio. Ska se Eclipse igen. Han har inte sett den och jag ser den gärna igen! Jag som egentligen hatar att gå på bio, nu blir det två gånger på en vecka. Inte illa xd
Men vi hörs imon iallafall.
Godnatt på er :)


HAHHAHAHAH bestämmde att jag skulle ta den absolut första bilden som va uppladdad på bloggen. Så när jag bläddrar bak i arkivet där man väljer bild hittar jag denna hemska. mmmmmh inte snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0