Hallå tidsfördriv!

Jag har insett att min senaste kyss: Var väldigt betydelsefull.
Jag pratar: hela tiden
Jag avskyr när folk:  ljuger för mig eller tror dom är något
Min bästa vän är: Min absolut bästa bästa vän i vått och tort är Linnea Johansson!
Min första vän heter: Joakim
Kärlek är:
william och frida
När jag lagar mat: lagar jag mat :D
Jag är rädd för: att förlora den jag älskar mest i denna världen, William...
Den värsta känslan är: när man har sårat någon man älskar
Den bästa känslan är: när wille tittar mig in i ögonen och säger att han älskar mig. alltså är den bästa känslan lycka.
jag e bäst på: att vara jag
Jag är sämst på: att vara snygg
Om jag va ett djur skulle jag vara: en fågel. har alltid velat kunna flyga!
Min mobiltelefon : helt okej
när jag vaknar på morgonen:
kollar jag mobilen
Just nu tänker jag på: hur illa jag mår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0