Hannie Pannie Bannanie!

Hej söta, snygga, fula , tjocka, smala, snälla, elaka och ah alla! :D
Idag har jag varit inne en sväng i Alingsås med Hanna. Träffade henne i storken och gick och tittade lite. Köpte en oversize tröja jag har tittat på innan. Innan har jag tittat på den i rosa men nu när jag testade i olika färger fastnade jag för den turkosa, snyggt med turkos när man är brun (y) Vi gick och titta i affärer och satt och prata om allt mellan himmel och jord. Sjukt härligt att prata med någon som förstår en. Hanna är verkligen en otroligt härlig tjej. Har saknat henne väldigt mycket så det var kul att träffas igen! Ska träffas snart igen bestämmde vi :)
När mamma hämtade mig åkte vi och handlade lite. Mamma ville inte sola idag så vi kanske gör det på söndag eller när vi känner för det.
Längre ner får ni bilder på gårdagen och dagens shopping!

Imon ska jag till Allum med Ebba. Haha då blir det kanske ytterligare lite shopping. Vill hitta ett långt fint silverhalsband och ha till tröjan jag köpte idag! Dom hade mycket fina på rean på ur och penn för bara 30 :- så ska kolla imon :)

Har precis ätit middag också. Annorlunda mat. Pappa fyllde paprikor med köttfärs och ris. Så bakade han bröd till det och tsatsiki. Riktigt gott faktiskt.

Nu ska jag dricka coca cola och bara chilla. Jävla knark asså :(

Förövrigt tycker jag William kan komma hem och sådär.

Vi hörs senare eller imon. Ha det bra!
Puss&Kram :)


Klackar ifrån skopunkten. 99:- på rean! Värsta fynd!


Midjekjol från Gina tricot. 49:- på rean


Oversize tröja. Detta är ett sånt plagg man kan ta tusen bilder på utan att få en bra bild, bara för att den är såpass pösig. Men den är snygg på. Också från gina tricot 49:- på rean den med.

Hahaha fattar ni jag har handlat billigt eller? :o
Tänkte köpa tröjan i svart också men Hanna stoppa mig lite, de va bra! "Behöver du två frida?" "Nej men dom är ju sååå billiga " haha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0