Helvetet väntar på mig!

Hahaha nä de är inte så farligt som det låter.
Jag har gjort ansiktsmask, gjort fransk manikyr på naglarna, tvättat löshåret, druckit te och bara chillat. Och nu väntar helvetes jobbet. Noppra ögonbrynen. Fy fan vad jag hatar det! Men men, det som måste göras, ja de måste göras. Så William nästa gång du träffar mig ska du få slippa kommentera att jag rakar ögonbrynen. Hahaha. Vi hörs kanske senare. Nu lär jag väl börja gråta som alltid när jag fixar ögonenbrynen. haha inget duger, allt blir fel, de blir ojämt, jag tar för mycket eller för lite, de svider och gör ont. Och ah, de är ett rent helvete. Lycka till Frida Magnusson!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0