Hemma nu, dock åker jag om en stund igen.

Hej bloggen!
Dagen har hitills varit riktigt mysig. Åkte ner till Göteborg med Linnea. Gick och tittade lite och sådär. Fyndade ett par solglasögon för 10 :- Helt sjukt billigt! Haha känner mig dock lite trash med ah, de va ju rea så!
Va först i Nordstan men vi har tröttnat så jävla mycket så vi gick upp till Avenyn men det var inte mycket roligare där. Det är ju mest bara resturanger och krogar där? Gick till tåget och åkte upp till Alingsås. haha herregud va lugnt och skönt det var att komma dit. Jag som var trött på Alingsås? Ah lite gillar jag väl den lilla hålan ändå (a) Träffade Saga och Nadja, sen stötte vi på Malin och Helena också. Roligt att se dom igen :) Gick och käkade pizza och sådär. Sedan åkte vi med Linneas pappa hem eftersom han va i Alingsås. Åkte hem och ska packa ner badkläder och så i en väska som jag ska ha med mig. Ska ner till Ingared snart och träffa våra favorit tjejer Moa och Sofia. Ska bli jätte mys. Ska ner till stranden och ha picknick och sådär. Mycket kort blir det nog också så det kommer väl upp några söta bilder sedan ;)
Lyssnar på UK Maniax – I'm A Raver - Radio Edit och dansar runt och är bara allmänt glad. haha ja jag är onormal. På tåget förut försökte jag förklara exakt för Linnea vad som snurrade runt inne i mitt lilla huvud, men alla som satt runt om bara garva åt mig. Hahah är jag verkligen så dum? Haha kan förklara senare va det va jag snackade om för det har jag inte tid med nu.
Vi hörs när jag kommer hem ikväll.
Ha en bra kväll!
Hejhej ;)



Föresten är det as gött när grannarna är bortresta för då är det ingen som gnäller om att jag spelar för hög musik, att jag ska sänka eller stänga mina fönster. Stay in Malmö suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0