HHAHHAHAH

Hej allihopa :)
Haft en bra dag i värmen? Runt 3 tiden va de alldeles för varmt för att kunna vara ute. 30 grader i skuggan. Fifan. Men för övrigt har jag haft en bra dag, jävligt tråkig bara. Går bara och väntar ut tiden på att något kul ska hända! Just nu har jag riktigt jävla roligt iallafall. Sitter och chattar med Sofia Psyko Bitch Johansson på msn och vi har precis kommit fram till hur jävla ig stämplade vi faktiskt är. Har man suttit i sal 13 tillsammans, fått lättare orienterings uppgifter på idrotten och knappt klarat dom, ritar av sina klasskompisar och gör om dom till playboy kaniner på lektionerna istället för att plugga, då är man väl rätt korkad? HAHHAHA Sofia hur fan har vi tänkt att komma in på Burgården? Inte konstigt att folk tittar konstigt på oss på stan och säger massa saker. HHAHAHAH blatten du vet.

Han, HOROR.
Vi bara går och iggar.
Han, FITTOR.
Vi börjar as garva.

Springer man runt inne i Storken med plåster i ansiktet och geek glasögon så tacka fan att folk tror man är dum i huvet. Och vet ni? Dom trodde så jävla rätt! SMARTA GUBBAR DÅRÅ!

Hahah fyfan!
Hoppas vi kan ses snart igen. Saknar sönder min blondin syster :(
Du är en av dom bästa vännerna jag har. Skönt att inte vara ensam om att våra helt blåst heller.
Ni som läser detta kan ta det med en nypa salt. Det är inte så att jag kränker ner på Fia när jag säger att hon är psyko och dum osv xd Hon fattar ;)


Bilden är gammal och rejält ful xd


Kommentarer
Postat av: Sofia Psyk Bitch Johansson dårå!

HAHAHAHA! du är nog den mest psykopatiska människan jag känner, tillsammans med mig då.

Vi är bara oss själva :$ rätt pinsamt faktiskt!

Ja, hur ska vi kunna komma in på Burgården har vi tänkt.. det är pinsamt! Det står ig stämplat i pannan på oss bruden! Fast även om du är rätt psyk, så vet du att jag älskar dig :* vi två i varsin permobil.. gaaaah! <3

2010-07-03 @ 22:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0