Home home home!

Hallå allihopa! :D
Nu är jag hemma. Fast det har jag faktiskt varit ett bra tag.
Kom hem vid 4 tiden och då åkte vi nästan direkt upp till William för att hämta Leo. Hann mysa med Wille i typ 15 minuter eller något :( Sen åkte vi och handlade osv. Ska till William imon igen.
Tänkte berättade lite kort fattat om dagarna i Åhus nu.

Lördag: Kom ner vid 3 och fixade allt med husvagnen och sådär. Mötte upp Mikaela och cyklade bort till planerna borta på stranden och tittade på lite matcher. Gick en sväng på stranden och sådär. Tog det väldigt lugnt hela lördagen. Åt middag och gick på promenad ner på stranden på kvällen. Inget märkvärdigt med den dagen.

Söndag: Caspers lag börja spela på söndagen så jag och Mikaela va och tittade. Vid 2 eller något kom Nadja så mötte vi henne och åt glass på glassbaren i Åhus. Dom har seriöst den godaste glassen jag har ätit! När Casper hade spelat klart åkte vi hem och åt tacos. Sen drog jag ut på kvällen med Mikaela, Ida, Emelie och Felicia. Vi träffade 3 killar ifrån stockholm som vi spelade lite handboll med på stranden. Deras kompisar kom och var också med och spelade. Sen mötte jag Nadja och Saga och några andra killar ifrån Skåne och stog och snackade med dom en stund. Åkte hem runt 12 tiden eftersom vi skulle börja spela nästa dag.

Måndag: Gick upp tidigt och fixade mig osv. Sen cyklade jag bort till planerna tillsammans med tjejerna. Spelade 6 eller 7 matcher den dagen tror jag. haha ah det gick sådär. Cyklade till campingen och duscha och gjorde mig iordning sen tror jag att jag gick ut med Nadja, Saga, Linda, Mikaela, Emelie , Felicia och Johanna och bada. Är inte säker, blandar ihop dagar och personer och allt jag har gjort. Haha dåligt minne! Jag minns iallafall att jag var och kollade när Casper spelade final. Dock förlorade dom med 1 mål i förlängning :(

Tisdag: Spelade ytterligare 6 matcher tror jag det va? Ett av våra lag gick till final men kom tvåa. På kvällen gick jag Saga och Nadja ut och träffade några killar ifrån Stockholm och Jönköping. Haha kommer inte ens ihåg vad hälften av dom heter. Vi spelade handboll och fotboll och när solen gick ner drog vi bort till stranden och försökte tända en eld på en stor bräda jag och Pierre hittade i skogen. Gick dock inte så bra. Sen satt vi bara och snacka allihopa.

Onsdag: Jag mamma pappa och Casper åkte till Kiviks marknad. Skit stor marknad verkligen. Tänk er potatisfestivalen fast 10 gånger större! Köpte iallafall en rosa Ed Hardy keps och en sak till William. Kan inte skriva vad det är för han har inte fått den än och det blir ju lite dåligt då om han läser vad det är. Träffade Emelina och hennes familj på marknaden så vi gick och tittade lite med dom så gick vi och åt. Jag åt värsta goda våfflorna. Galet goda verkligen! När vi va klara där åkte vi till Kiviks mysteri där dom gör cider, juice och sånt där. Handlade massa saker där. Sedan åkte vi ner till Simmrishamn och gick och tittade där lite. Blev stucken utav en geting :'''( Köpte med oss pizza och åkte till en strand och satt där och åt och badade i as feta vågor. Sjukt roligt. När vi kom tillbaka till campingen gick jag och Nadja och fixade oss och drog bort till bryggan och träffade Lucas, Pierre, Gustav, Oliver, Marcus , Teddy och några fler som jag inte kommer ihåg namnet på. Satt på bryggan först och pratade massa sen gick vi och satte oss vid någon uteservering där det va musik osv. Mycket skratt och prat. Hände lite tråkiga saker också, ska inte ta upp det här dock. Kom hem vid 1 och gick och la mig typ direkt.

Torsdag: Jag och Nadja mötte killarna vi va med kvällen innan och gick till stranden med dom. Sola och badade massor. Köpte glass och lite så. Träffade Fredrik och Alexander också. Efter några timmar på stranden gick vi bort till dom andra tjejerna i laget och sola och badade med dom istället. Sen åkte jag hem och åt middag och så. Va sjukt trött så jag orkade inte gå med dom andra ut. Så jag och Emelina satt hemma och tittade på film. Garva som fan.

Fredag: Sov jag nästan hela dagen. Va sjukt trött och grinig och ville inte göra någonting. Resten av familjen va och hälsade på pappas kompis som bor i skåne men jag orkade inte följa med. Så jag slöa hela dagen. Fram på kvällen gick vi bort till stugorna där många utav tjejerna bodde. Jag och Mikaela gick ner till Annie och Emelina på stranden och satt och snackade med dom en stund. Riktigt mysigt. Sedan gick vi en liten promenad. Efter det åkte vi hem till Annie och tittade på film.

Lördag (idag) : Vi gick upp tidigt och åkte hem. Stannade och åt på Donken och fyfan va äckligt. Jag gillar verkligen inte den där "maten" om man nu ska kalla det mat.
Sen när vi kom hem har jag ju redan berättat vad jag gjorde ;)

Hahaha inlägget kanske blev lite tråkigt men jag har verker lust eller ork att skriva detlajer för en hel vecka.
Nu ligger jag i sängen och tittar på "skruva den som Beckham". Rätt bra faktiskt. Sjukt trött så ska sova snart.
Bilder ifrån Åhus får ni helt enkelt när jag orkar och har tid att ladda upp. Alltså inte nu!
Vi hörs imon antingen innan eller efter jag har varit hos William.
Godnatt! :)


Såhär sliten är man :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0