Morr´n!

Hejhej :)
Idag ska jag träffa Hanna. Ska in till Alingsås fram mot dagen och gå och ta en fika eller något och bara snacka lite. Ska bli jätte mysigt. Har inte träffat henne sen potatisfestivalen :( Sen ska troligen jag och mamma till sportlife och sola. Måste hålla solbrännan känner jag, och att bli brunare skadar ju verkligen inte. Har dock aldrig solat solarium innan så det blir något nytt :)
Mamma har ju varit solarium missbrukare så hon kan nog visa mig hur man gör med den där apparaten xd

Nu ska jag ta en dusch sen ska jag höra av mig till Hannie Bannie!

Ha en bra dag i regnet!


En bild på mig och Hanna från 7an. Haha ursäkta hur jag ser ut! Den tiden man var tvungen att redigera sönder bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0