Mys med Peggy mannen! :D

Chacha, oooh länge sen man skrev så :o
Idag har jag varit i Göteborg med familjen. Haha har åkt paddan och ätit glass.
Köpte en ny navelpiercing också. En vanlig silvrig bara, snyggt när man är lite brun.

Nu är jag hemma hos Linnea. Hon sitter och skrattar åt Harry Potter filmen. Hon börja typ as garva när Harry och Ron ska springa igenom tegelväggen in till där man tar tåget till den där skolan, så öppnar sig inte porten så dom springer rakt in i väggen. Det va tydligen väldigt roligt.
Jag ska sova här iallafall och imon kommer nog älskling till mig!

Nu ska jag fortsätta tjocka mig med chips och dricka.
Puss hej!







HAHAHHAHA erkänn vi är de sötaste ni har sätt? :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0