Nu ska Frida till Skåneland!

Godmorgon på er!
Nu har jag ätit frukost och packat det sista. Pappa hade gjort god omelett som vi åt. Och jag har packat ner smink, plattång och ah sånt där man inte kan packa ner förän precis innan man åker för att man behöver det xd
Så nu väntar ca 5 timmars bilresa. Tar lite över 4 timmar att åka men vi ska inte sträck åka, ska stanna någonstans i Göteborg sa pappa och köpa några goda mackor vi kan fika på senare. Men jag och Casper har laddat upp med massa filmer och iPoden är knökad med ny grym musik + att jag har ju mobilen och förhoppningsvis sociala kompisar. Så dom 5 timmarna ska nog gå fort ändå! :D

Ha en kanon vecka nu allihopa! Så hörs vi när jag är hemma igen.
Jag har lite ångest över att jag inte kan blogga :(
Men på lördag kan ni ju förvänta er en bildbomb eller på söndag. Kanske kommer hem mitt i natten då har jag inte lust att greja med de ah ni fattar.
As rädd att bloggen ska gå under :(
Aja skönt om er och sluta inte läs! xd


Haha slapp idag, ska ju ändå bara åka bil. Sen får vi se vad som väntar när vi kommer fram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0