Sängen väntar!

Nu ska jag sova.
Imon ska jag och bästa vännen Ebba åka ner till allum. Ska titta lite. Ska köpa ett turkost nagellack och såklart ska vi dricka våran goda smoothie på mamma mia. Sjukt god blandning vi gjorde där sist! Ebba pratade om att hon skulle kolla efter en midje kjol och då är det tur att hon har med Frida Magnusson som kan alla affärer innan och utan. Hahah eller säger man så? Lät rätt konstigt xd
Kan tipsa om att H&M har jätte mycket fina midjekjolar. Både som sitter tjajt på kroppen och "ballong" kjolar. Vill man ha en söt look ska man nog sattsa på ballong kjol, men till fest eller när man vill vara lite fräshare är det snyggare med tajt, helt klart!

Nu ska jag sova så jag orkar upp imon.
Sov gott kära läsare.
Nattinatti


Sitter och gosar i älsklings tröja (a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0