Som sagt, ett helvete blev det.

Haha ja de slutade med att jag stog i tårar och trodde jag skulle dra sönder pingsetten. Ska be mamma göra det där åt mig i fortsättningen, fast då lär jag bli förbannad på henne när det gör ont. Nej fyfan kan man inte vaxa runt ögonbrynen eller något? Men nu är dom iallafall fixade för denna gången så nu får jag återhämta mig några dagar tills nästa gång. Haha okej jag överdriver, lite. Har iallafall tittat på några avsnitt utav paradise hotel. Dock det ifrån Danmark men det finns ju text så det är inga problem. Så grymt kul att se hur jävla lätta vissa brudar är alltså. Går med på vad som helst. Killarna är ju däremot det kåtaste jag har sett. Omg dom tänker inte med hjärnan dom grabbarna, dom tänker med kuken. Aja det är underhållande iallafall (y'

Imorgon, eller ja idag blir det ju faktiskt, så ska jag och Linnea ner till Göteborg och titta lite på stan. Hon ska shoppa och jag ska spara mina pengar till jag åker till Åhus på Lördag. Sedan när vi kommer hem ska vi väl bara fixa oss lite eller så och dra ner till Ingared och träffa Moa och Sofia. Ska bli riktigt roligt. Jag och Sofia snacka om att vi kör lite picknick på stranden om det blir fint väder. Det blir mysigt!

Nu ska jag titta på film och försöka sova så jag inte är död imon när jag ska till stan.
Godnatt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0