Sommar sommar sommar!

Hej allihopa!
Jag sitte ute på altanen och dricker bubbelvatten. Typ as seg i kroppen. Har solat hela dagen, dock utan solkräm. Trodde inte solen skulle ta så mycket, men nu är jag knallröd över hela kroppen speciellt på benen. Hoppas det blir brunt fort så jag slipper se ut som en tomat! Var ute och joggade förut också. Blev ingen lång runda för det va alldeles för varmt. Nu ska jag ner och duscha sen ska vi äta tacos. Ikväll träffas jag nog Linnea också. Imon ska jag och mamma in till banken och registrera mitt bankkort som vi fortfarande inte har gjort, och jag fick det i september. HAHAH lata? När jag kommer hem ifrån stan så ska jag och Linnea hitta på något käckt också. En tur till stranden eller stan kanske? Återstår att se, vi planerar väl det ikväll :) På lördag ska jag kanske träffa Fia. Hoppas, saknar sönder bruden!

Ah men vi hörs senare. Ha det så bra i värmen :)


As gammal bild på mig och Sofia xD


Kommentarer
Postat av: Linnea

shit gammal bild! xd

sa inte du i typ tisdags att vi kanske skulle samla ihop ett tjejgäng och åka till lygnared kanske? XD

Aja skit samma hoppas ni får kul isf :D<3

2010-07-01 @ 18:01:07
URL: http://linnehaaa.blogg.se/
Postat av: Bryden Sofia

Jag saknar sönder dig också sunshine! :(

vi kollar lördag.. Linneas förslag lät ju iofs väldigt lockande det också (aa)<3 love you!

2010-07-02 @ 00:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0